mandag 27. desember 2010

Salg-FAIL?!

Når romjulsalget starter blir ihvertfall JEG happy!!
Man føler seg litt som ett snikende ullteppe som sniker på januarsalget... Men jammen er det en god følelse å handle livsnødvendig 2010-mote til 50%!
Hurra osv!!!




Litt frustrerende er det jo når man kommer over butikkansatte uten nødvendig logikk og mening....

KappAhls tilbudstativ annonserte med topper til 100,- per stk. Førpris: 149,-

Det henger en fin lapp på hver topp som indikerer at man kan ta to og få en gratis. Altså en ordinær pris på 149,- for 2 topper.

Når jeg da påpeker til den unge søte damen at dette jo selvsagt må gjelde nå også på toppen av salget?!
Ånei, det gikk ikke....

"Okei, så FØR salg kostet det 149,- for 2stk topper, mens MED salg koster det 200,-??"

"Eh... Ja?"

"Okei, kult...."

FAIL??



2 kommentarer:

LilleLeo sa...

Øøh, BIG fail! Hørt på makan! Lureri deluxe. Hva tenker de med lizzåm? Det blir jo like dumt som disse morsomme skiltene man finner i VG, typ: Knalltilbud! 1 par 50, 2 par 120. :knegg:

Shamu sa...

Ja, du kan si det sånn at jeg kjøpte kun 1 topp... haha... hadde det ikke vært for at jeg trengte en rød en så hadde jeg droppet det i protest..