torsdag 16. desember 2010

Dagens forelskelse

Det er så mange som er så flinke til å komme med tips om gode kjøp på nettet. Inspirasjon!
Jeg har jo absolutt ingen interiørblogg eller noe i nærheten engang, men jeg liker å DELE. :-)
Særlig om jeg kommer over spennende nettbutikker med unike, søte, praktiske, eller fantastiske ting man kan snope når det måtte passe. Faktisk er det gøyest å shoppe midt i natten.

Jeg fant en butikk i dag som jeg aldri har sett før: TAMO
Her var det MASSE snop. Sjekk mine forelskelser:


Rødhette servise. De har til og med skjærefjøl og tekanne! Hyyyl! Såå nydelig!


Vi som snart skal flytte. Vi trenger jo nye tapet!
Sjekk denne kule da:


O herliga London for noen fantastiske stoffer:
          

*

Jeg vet hvor jeg skal bestille mine neste stoffer ihvertfall! Dette var jo bare en brøkdel av hva jeg ønsker meg.
Tjohei! Jeg elsker jul og nissepakker fra meg til meg!




Ingen kommentarer: