torsdag 16. desember 2010

Flekkefjord-det myldrer av hus...not!

Da vi var på jakt etter hus i Stavanger var utvalget fantastisk. Hver dag nye hus og nye drømmer, om det ikke falt i smak helt så fantest det jaffal ett utvalg!

Nå er vi på jakt etter hus i Flekkefjord...
Sjekk totalt antall boliger til salgs:





Inni her er det prosjekterte hytter, leiligheter, minirønner og ja.... Hyyyl!

Hvis jeg så legger inn søkekriteriene mine på minst 4 soverom og minst 150 kvadrat (man skal jo ha plass til å sy også), så må du legge merke til den overveldende responsen:






Hvis jeg da sier at det ene av DE TO valgene, ligger i Åna Sira... Har jeg lov å grine da?

Kjære julenisse!
Gi meg ett hus i Flekkefjord sentrum.
Jeg sitter klar med pengene....

2 kommentarer:

LilleLeo sa...

Det kommer fortere enn du tror. :klemmer:

Shamu sa...

Da stoler jeg på deg bebbe! :-))