søndag 20. mars 2011

Dagens ønskeliste

I dag har jeg snoket inne på RoyalDesign etter hverdagsskatter til kjøkkenet.
Jeg syns det er moro å vindusshoppe av-og-til, og i dag er det en slik dag.
Siden det BARE er 6 måneder til bursdagen min, så kan jeg jo begynne å lage ønskeliste? hihi..

HERLIG serie fra Saga Form

Retro frokostskål
Disse var jo fantastiske, nostalgiske og ikke minst hadde de en veldig fin pris til å være Design.
68,- skåla skal ikke jeg klage på.
Disse er jo geniale å ha 6 stk av til frokostblanding, grøt osv.
Men ikke minst er de fantastiske til å servere smågodt i på filmkveldene… iiiiik… Love love!


Når vi først er igang hadde det vært stas å hatt minst 6 stk av disse:
Retro Asjett
60,- stk så kan man jo drømme om 6 sånne også til kakefest i stugu.
Såååå fine!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Har tallerker, skåler, te kopper og krukke av dette servicet, og eeelsker det. God kvalitet er det på det også.