mandag 7. februar 2011

Gavetips til den som har alt?

Her er mine ønsker fra den morsomme og geniale butikken ENKLERE LIV.
Jeg fant butikken i ett “Hjemmet” fra november, som lå på venterommet på sykehuset i dag.
Hvem sa at gamle blader går ut på dato? I love it!

Her er mine stalltips, og ønsker:

1.
Kakeserverer – Stål

Jeg syns denne så supergøy ut!

2.
Elektronisk bagasjevekt

Vi som skal til Spania med en koffert trenger virkelig en sånn her.



Hva man kjøper om man ønsker en god latter:

1.
Flaskeheller

Dette så jo direkte gyselig ut.. haha…
Tror jammen jeg burde hatt en sånn til finere selskaper. En hver Pepsi Max får en ny vår med en herlig flaskeheller på toppen!

2.
Bananskreller

Seriøst, hvordan er dette mer praktisk enn å skrelle for hånd?
Tror jeg bestiller 5 sånne…

Ingen kommentarer: