fredag 14. januar 2011

Nå koser vi oss dere!


Det er fræddan, tacoen er puttet ned i magen, Mumien 2 på skjermen, stearinlys all over, ved i ovnen og dessert i hånden…. Ja, for når man ikke har barnefri men drømmer om en liten sjokoladedrikk, så er det lurt å ta en.. ja.. LILLE en.
2 små flasker sto så fint i kjøleskapet, og nå kom de jammen godt med. Det er viktig å ikke kaste mat!
Det er helg og det er tid for å koble av dårlige beskjeder, usikker fremtid, negative tanker og trøtte kropper… nå er det på tide å SNU!

bilde

Jeg GLEDER meg til 2 hele dager fri hvor jeg kan samle krefter, gode opplevelser og gode minner.
Huset er fullt av barn, og i morgen tidlig skal vi bake boller, høre musikk, le og leke.

Ha en strålende fredag! Jeg vurderer faktisk å sy… jeg har nemlig ett par morsomme bestillinger jeg har sagt ja til. Tjohei!
Følg med på SY-BLOGGEN min for resultater… Smilefjes

Obligatorisk fredagsmusikk:

Ingen kommentarer: