lørdag 8. januar 2011

Lesemania 2011 – Bok 1

Jeg er født lesehest, elsker å lese bøker, har alltid gjort, vil alltid gjøre.
MEN, jeg har jo ikke hatt tid til det, eller rettere sagt, jeg har ikke prioritert det de siste årene. Jeg leser, men det blir sjelden og kanskje bare en side om gangen, før jeg sovner med boka i trynet, snorkende inn i neste dag…

2011 er på så mange måter starten på ett roligere liv. Ett roligere liv innebærer BØKER, og jeg gleder meg til rolige morgener med bøker på frokostbordet og på sengekanten, uten å sovne før jeg velger å sove. Let’s hope that will happen.

For å pushe meg selv, og kanskje inspirere andre til å lese, vil jeg legge ut bøkene jeg leser her, med billettmerke “Lesemania 2011”. Jeg håper at det utover året samles opp en god mengde gode eller dårlige bokanmeldelser her, og kom gjerne med tips. Jeg liker krim. Smilefjes


1. Gunnar Staalesen – Vi skal arve vinden, Gyldendal 2010
- Siste bok ut om Varg Veum, min første leste faktisk. Jeg er ikke superimponert. Boken var helt grei, men fenget ikke i den grad jeg liker. Jeg liker bøker man ikke klarer å legge fra seg.
Denne handlet om religiøs fanatisme, miljøpolitikk og bygdedrama. Ganske forutsigende og langt fra så spennende som den kunne vært.
Terningkast: 3

Ingen kommentarer: