mandag 3. januar 2011

Dag 3 - Jakten på lykkelige øyeblikk


Det er SÅÅÅ lett å finne lykkelige øyeblikk. Mitt nyttårsfokus skal jammen ikke bli noe problem - at all!

I morges tok jeg bussen til jobb, med musikk på ørene og en krim i hånda. I det jeg satte meg ned, ferdig med morgen jag, vel fremme på bussen i ett varmt og godt sete... da endelig kunne jeg slappe av og nyte noen minutter som BARE var mine.
Tenk det, trøtt som F og midt på natta, omtrent, så kom sommerfuglene.. fordi jeg kjente på NUET... kjente på den gode følelsen av fred og ro, frihet og TID.

Sett på volumet høyt og hør på denne nydelige sangen fra filmen "Dreamgirls". Den skaper mengder av gode sommerfugler i magen.
Musikk kan gi meg drøssevis av lykkelige øyeblikk, midt i en kjedelig jobbhverdag.

Kan anbefales, musikk, tid og jakten på øyeblikk. :-)

Ingen kommentarer: