søndag 16. januar 2011

Fantastisk søndagsmusikk!



Jeg så American Idol sesong 72 eller någet i dag, mens jeg klippet stoffer til små søte pikekjoler.
Fantastisk mye morsommere å se Amerikansk versjon, med tanke på at de er "noen" hakk flinkere enn de norske som kommer til finalen. I love it!

En av deltakerene sang en Janis Joplin sang som fenget VELDIG der og da. Jeg visste faktisk ikke engang at jeg var noe fan av Janis Joplin, og mulig er jeg ikke det heller... men hun har dog mange veldig kule sanger. KJEKT med ny musikkinspirasjon!

Anyway, denne sangen som ble sunget av en dame som ikke var Janis Joplin, men som var omtrent veldig god å synge, sang en sang som også Pink har gjort en versjon av.
Den strenge dommeren;Simon, tipset om denne, da den i hans verden er den beste versjonen av sangen ever. Jeg kan ikke uttale meg om jeg er enig, men jeg fant ut at jeg ihvertfall skulle gjøre mitt for å ha en mening om saken.

Så, jeg fant sangen, og jeg LIIIIKER den!
Siden jeg også liker å dele, så deler jeg med DEG!

LYTT og NYT!

Ingen kommentarer: