tirsdag 14. desember 2010

Tomorrow People…..

Plutselig er det snart jul, og jeg henger ikke med.
Ikke nok med at alt til jul skal bli klart. Jeg er jo ikke ferdig med gavene som skal sendes engang… iiiiik…  men jeg er sikker på en ting, og det er at det faktisk blir jul, uansett om jeg henger med eller ikke. To bad for me liksom… Jeg får henge i! Ta dæ ei cashewnødd og få opp farta liksom.

MEN, så er det jo det at det er jammen ikke bare jula som kommer like fort som jeg på en motorvei.
Det nærrmer seg med STORMSKRITT vårt nye liv.

14.12.10 1. Februar begynner Kjære i ny jobb.
Dvs at jeg, moa, me, myself and I vil fungere som alenemor for 3 (!) i ukedagene, da min kjære ukependler.
All ære til ham, det er jammen ikke lett for ham heller. Han får jo ikke sett OSS hele uka.
Guri, vi kommer til å savne ham MASSE!
Lovelove min kjære snuskebass! Rødt hjerte

Altså, dvs at det bare er 1 1/2 måned til vi må endre alt:
* pengebruk
* tidsbruk
* tankesett
* livskvalitet
* lengsel
* kjærleik
* kvalitetstid i helgene

Jeg kan ikke helt se at dette kan bli feil nei.

Jeg har, minus helger og obligatoriske julefridager, kun 51 arbeidsdager igjen!!!
Og innimellom der er det jo faktisk 20 dager hvor jeg skal jobbe 60%.

GOSH!

bilde


Siden jeg ser FREMOVER i dag, så syns jeg denne sangen passer.
Ha en strålende tirsdag!

Ingen kommentarer: