søndag 12. desember 2010

Champagne, stiletter, bursdag og mistenkelig snop

I går var den store bursdagen her i huset.
Min aller kjæreste ble ett år mer moden, eller ikke… anyway, det var hans dag og alle hjerter gledet seg! Smilefjes


4-åringen i huset syns pappa fortjente en bursdagskrone på bursdagen sin, så han fikk låne hennes.
En noe morgentrøtt bursdagsgutt prøver å posere. Jeg syns han kler rødt godt.


Julefrokost i barnehagen passet godt inn i dagens agenda. Masse kos, lykkelig jente og fredelig start på dagen.


Bursdagselskap på Mc Donalds hører med når man blir voksen. Tjohooo!
En skokk med någet lykkelige og rastløse barn. Stemningen sto i taket, men krone fikk vi ikke.
De visste ikke om de hadde???! Er det aldersrassisme? Skal ikke større bursdagsgutter få?

Jaja, kvelden var enda ung.
Barnevakt på plass! Takk FræddaCharlotte! Du er en hverdagsengel, og ungene elsket deg!!

India Tandoori restaurant i Stavanger er vårt stamsted. Vi går alltid der, og jeg elsker maten deres. Anbefales!
En av de fine tingene med stedet er de digre glassene med ØL. Her snakker vi skikkelig dameøl.. haha… Jeg elsker svære glass som nesten ikke går tomme.
Anbefaler rett nummer 26 på menyen. Fantastisk god! Husk bare å bestille MILD. Jeg bestillte nemlig medium og kunne ikke puste… måtte få ny saus (den er heldigvis servert ved siden av kjøttet, les: hvit skål med rød saus på bildet). Men jammen må man skryte over servicen. Ny varm saus, MED smak, på under fem minutter… og fruen kunne atter igjen puste.

En sær ting oppdaget jeg denne gangen, og jeg må ha sett noe rar ut der jeg satt med nesa nedi godisskåla (man får indisk godis når man skal betale.. de håper nok på mer tips) for å se om godisen levde!!!!
Det så jammen ut som en haug levende små mark… iiiiiik…. jeg stoppet fort å spise.
Kjæresten min derimot syns de mettet like godt som det andre lakrissmakende, mystiske “snopet”.
Sjekk selv, syns du de ser trygge ut?



Mannen var fornøyd. Sterk mat, dameøl og fantastisk selskap.. kremt… håper jeg…
Nydelig var han ihvertfall. Jeg er heldig!


Resten av kvelden besto av Champis fra guttaboys (TAKK! Den smakte fantastisk!), rockefot på Alf og Werner, og avsluttende bursdagsmiddag.. ehh.. bursdagsløkringer på Burger King!
Men HEY! Vi fikk krone til slutt!
Ekte bursdagsgutter starter og slutter bursdagen MED krone!



Sliten? Joda.. det har man lov til å være.
Men da hjelper det med litt Love is in the air på vei tilbake til romantisk busstur, eh.. nattbuss.. og vi delte bakerste benk med en full dude og tvillingsjelen min Gry.. joda, det er min 50 lapp.

LoveUbeibi, now and forever!
SMASK!
Håper dagen ble god. Elsker deg for alltid. Smilefjes

Ingen kommentarer: