mandag 6. desember 2010

Håndlaget og unikt – dagens favoritter!

Jeg elsker unike og spesielle produkter, klær, kunst, smykker og brukskunst.

Selv er jeg jo særdeles glad i å være kreativ, skape, leke og forme klær, vesker. Jeg liker å male, tegne, fotografere og jeg er veldig glad i å utforske nye kreative utfordringer.
Per tiden er jeg på jakt etter enda en hobby, jeg skal jo nemlig ha mye kreativ tid snart, og da må den fylles med GLEDE!

Når man er ute og surfer kommer man jo over diverse fantastiske kunstnere, kjente og ukjente og ikke minst noen som virkelig fortjener å bli kjente.
Jeg kjenner ekstremt mange fantastisk kreative sjeler, hvor de alle har sine særegenheter.
Jeg skal ikke nevne alle her i dag, de skal tidsnok bli nevn.
I dag har jeg lyst til å vise dere hva som facinerer meg akkurat nå, kunst jeg har sittet og kost meg med i kveld, og noen absolutte mandagsfavoritter.

Enjoy!

Jeg ELSKER kuer, digger alt med kuer på og har en gang hatt kukjøkken. Vi har nå ku i hagen og jeg ønsker meg virkelig DETTE bildet:

Bildet er hentet fra Epla og heter “Homeless Cow-lerret” og er laget av

HAPPY HOME WALL - Øivind Solgård-Jensen


Dette bildet fanget også min interesse. Kjempemorsom bruk av gamle bøker… Yey, redesign igjen jo! Det liker jeg!

Morsomt motiv, uoriginalt og spennende. Jeg kunne glatt hengt dette på veggen i det nye huset vårt, når vi en gang får ett.

Bildet er hentet fra Epla og heter “Over skyene” og er laget av

Carambatack Design - Annette Mangseth


Susanne er min eks-svigerinne, men det er ikke derfor jeg fremmer henne her. Hun er fantastisk kreativ og lager de nydeligste collager på store lerret og bittesmå smykker.
Jeg simpelthen elsker smykkene hennes, hun lager dem av DOMINObrikker!! Love!.
Dette smykket har jeg bestillt til meg i dag. Er det ikke nydelig!
Jeg som elsker øyeblikkene MÅ jo bare ha ett øyeblikksmykke.


Susanne har også butikk på Epla der hun går under navnet

Av Susanne - Susanne Jensen


Ha en kreativ natt, husk å skrive ned drømmene dine.

Har du noengang fantasert om at en av de mest psyko drømmene dine ble publisert som spillefilm? haha, det har nemlig jeg….

Ingen kommentarer: