tirsdag 23. november 2010

Stalltips til julebordsesongen

Er du en av de som alltid roter bort garderobelappene? Selv om du putter den i BH'en? Hvordan kan forresten garderobelapper ramle ut av en BH i løpet av noen timer i danserus?
Jeg putter også garderobelappene i støvlettene/skoene, men enten er jeg så "lykkelig" at jeg ikke evner å lete, eller så ramler de faktisk ut derfra også... Gaad liksom!

Anyway! For noen helger siden fikk Gry og jeg ett fantastisk tips av garderobedamen på Alf & Werner, om å faktisk ta bildet med mobilen og deretter vise mobilen når jakkene skal hentes inn igjen. For uansett hvor vimsete vi er, så mister vi aldri mobilen.... selv om noen faktisk klarer å drukne den i taxien... Men det var ikke meg!

Dette trikset har allerede blitt brukt 3 av 3 ganger, så det kan virkelig anbefales.
Og nei, vi er nok ikke mer rotete enn andre, vi bare innrømmer det.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: