torsdag 5. mai 2011

Shamu mellom 2 bokpermer–i salg nå!

50%made by me omslag 72dpi

Motor Forlag tok kontakt med meg tidlig i 2010 og spurte om jeg
ville bli med i en bok som samlet noen av “Norges flinkeste hobbybloggere”.
Jeg husker jeg leste mailen da jeg satt på jobb (jadda.. fysj), og jeg husker følelsen jeg fikk…
Lille meg i en bok.. lille meg i bokhyllene sammen med Anne Holt og Jo Nesbø…
Jeg husker jeg hadde lyst til å hyyyyle av glede, samtidig som jeg syns
dette hørtes unaturlig skummelt ut.

Etter litt betenkningstid fant jeg ut at jeg ikke hadde råd til å si nei.
Dette er en unik sjanse til å gjøre noe som bare er gøy.
Ikke minst hadde jeg en anelse om at mange av mine syvenner fra det
O-store-internettet også var med her, og da er det jo ekstra moro. Minner for livet!

Nå er boken ute i butikkene og nettbutikkene.
Løp og kjøp!

Motor Forlags beskrivelse av boken:
I denne boken får du over 40 spennende oppskrifter fra Norges flinkeste sybloggere.
Boken inneholder oppskrifter på alt fra voksenklær, vesker og hjemmeinteriør til
babyutstyr og barnetøy. Med syskolen og mønsterarket som følger med boken,
har du alt du trenger for å sette i gang!

Har du en liten syerske boende i deg, så får du her mønster til utrolig mange fantastiske kreasjoner.

Selv bidrar jeg med en Redesigkjole, med mønster og beskrivelse. GØY!

Ingen kommentarer: